Generelle oplysninger
Knitwearcph
CVR-nr. 43276131
Mailadresse: info@knitwearcph.dk
Telefonnummer: 60529216
Betaling
Vi tager Dankort, Visa, mobilepay, Apple Pay og Google Pay.
Vi tager ikke kortgebyrer og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt
Vi sender med GLS og Post Nord og prisen er 39,-
For bestillinger over 399,- er forsendelsen gratis.
Leveringstiden er 2 til 5 dage.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du ikke få refunderet beløbet.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig for varen, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din vare retur.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Varen sendes til:
Knitwearcph
Tallinngade 2
2150 Nordhavn
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Knitwearcph på info@knitwearcph.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05.09.2023